Vilkår og betingelser
Generelle oplysninger
Nklip
CVR. nr. 35726047
Tlf: 42680129
Etableringsår 2014
Betaling
nKlip modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort.. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Priserne opdateres løbende og der tages forbehold for trykfejl.
(Indsæt betalingsmuligheder og, hvis der tages kortgebyrer, satserne herfor).
(Hvis I tilbyder betaling med bankoverførsel, indsæt: obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af
indsigelsesordningen. Læs hvorfor)
Levering
nKlip leverer på alle hverdage.
Der er gratis fragt i smørum, ledøje og måløv.
Derudover gælder de almindelige fragtpriser
(Indsæt hvilke leveringsmuligheder, I tilbyder samt fragtpriserne).
Leveringstiden for varen – (indsæt leveringstid eller interval enten i handelsbetingelserne eller
under den pågældende vare).
fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
- a) har modtaget din vare
- b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere
forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
- c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om
en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
- d) får den første vare i fysisk besiddelse når det drejer sig om aftaler om
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved natascha@nklip.dk I din meddelelse skal du gøre os
tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig
meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har
meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med
tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
- du bryder forseglingen på vare
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad
der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre
ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket
betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af
varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en
værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder
leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden
leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig
forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget
meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan
tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion,
medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da
har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal du skrive til natascha@nklip.dk
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på nklip.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det
betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen,
afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge
af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du
reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for
afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos nklip.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af
dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der
indsamles og hvorfor.
Direktøren for nklip har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på nklip er Natascha.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til nklip.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand,
og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos nklip har du altid ret til at gøre indsigelse mod
registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse
rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til nklip.dk via e-mail natascha@nklip.dk
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til natascha@nklip.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. www.forbrug.dk/Klagemuligheder/Klager-over-koeb-i-Danmark/Klag-online